دو

درخواستهای من 

 

 

 

همه جا پشتیبانم باش

ازم حمایت کن

فحش نده

داد نزن

تو اداره که هستیم گاهی بهم زنگ بزن و حالمو بپرس

وقتی ازت سوال میکنم با دقت جوابمو بده و جواب سر بالا نده

زود عصبانی نشو

درکم کن

صبح که از خواب بیدار میشیم منو بغل کن و ببوس

گاهی برام گل بخر

گاهی منو به سینما ببر

زیاد بگو که دوستم داری

بگو چه وقتایی جذابم؟

باهام از دلت حرف بزن (مثل قدیما)

گاهی بهم اس ام اس عاشقانه بده

گاهی بهم زنگ بزن و حرفای عاشقانه بزن

وقتی گریه میکنم محکم بغلم کن

وقتی حرف میزنم گاهی با دقت بهم نگاه کن

گاهی که مریضم یا خسته ام تو کارهای خونه بهم کمک کن

وقتی می آی خونه همه چیز رو سرجاش بذار

جلوی دیگران بهم احترام بذار و بهم توجه کن

نظرات 4 + ارسال نظر
یگانه دوشنبه 16 فروردین 1389 ساعت 13:45 http://avayetanhaeeman.blogsky.com/

سلام عزیزم
خیلی خوبه که تمام خواسته هات رو بیان میکنی
واقعا" یک زن بتونه اون چیزی که رو میخواد بگه و ازشوهرش بخواد که اونهارو اجابت کنه
چون ارزش انسانها زمانی زیاد بشه که اولا" خودش برای خودش ارزش قائل بشه ودیگران رو وادار کنه که به خواسته هاش تن بدن که باوجود هم لذت ببرن
ثانیا" طرفش بدونه که همسرشم هست و وجود اونه که بااین آرامش میتونه به کارها وزندگیش برسه

موفق وموید باشی گلم

سلام دوست خوبم
از اون بهتر اینه که برای خواسته های آدم ارزش قائل بشن.

[ بدون نام ] دوشنبه 16 فروردین 1389 ساعت 15:07

چه ساده و کامل !!!
کاش مردا اینا را می فهمیدن! کاش...

کاش!!!

مهدی سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 11:30 http://spantman.blogsky.com

به خدا قسم می خورم که همه اینایی که تو اینجا نوشتی واسه اون فراهم بود نمی دونی چه شبایی رو بالای سرش بیدار بودم نمی دنی اگه نبودم الان مرده بود نمی تونم اینجا سفره باز کنم ولی فقط یه چیز و می گم طرفت باید لیاقت داشته باشه اگه نداشته باشه (حاصل ندهد سعی و تمنا که تو داری)

اگر از جانب معشوق نباشد کششی
کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

محمد دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 14:00 http://mohamed.blogsky.com/

سلام
اگه سامان ذاتش پاک باشه خیلی از مشکلات رو میتونی خودت حل کنی! اگه سامان با دوستاش میره بیرون پس از بیرون رفتن خوشش میاد و با دوستاش بیشتر خوش میگذره! خب تو کاری کن با تو بیشتر بهش خوش بگذره!به خدا جواب میده! لیست خواسته هاش رو بگیر و با حسن نیت باهاش راجع به خواسته هاتون حرف بزنید. با حرف زدن صادقانه میشه مشکلات رو حل کرد البته به شرطی که هر دو طرف آدمای پاک و خوبی باشن و از خودشون مطمین باشن.
از خدا میخوام کمکت کنه!

سلام
من خیلی راهها رو امتحان کردم که دوس داشته باشه با هم بریم بیرون
ولی احساس میکنم زمانی که با هم بیرونیم انگار یه بار سنگینو رو دوشش گذاشتن
ولی وقتی با دوستاش قرار میذاره شادی از چشاش میباره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد